onsdag 23. juli 2008

San Diego og Mexico!!

Hei igjen alle Blogg-fans!!!

Idag ble det jaggu tid til to blogger gett! Dagen idag har vaert ganske spesiell! Vi har faktisk vaert i Mexico! Mer om det senere.
Vi vaaknet i Los Angeles idag, og kjorte sydover med snutene mot San Diego. Etter et par timer ankom vi Maritimt museum. Her var vi ombord paa seilskuta som ble brukt i Master and Commander (MS Surprise), og flere andre historiske skip.

Jan skal klaa paa alt inni en russisk ubaat...
Naar vi var ferdige der, bestemte vi oss spontant for at vi skulle krysse grensen til Mexico! Vi besokte byen Tijuana, som ligger rett over grensen til Mexico. Her spiste vi lunsj, og fant deretter ut at standarden i Mexico ikke var spesiellt bra i forhold til USA. (og mange irriterende gateselgere) Vi dro tilbake etter et par timer.

Akkurat na, er vi paa vei mot Grand Canyon. Vi satser paa aa overnatte et sted paa veien, siden det tar nesten 8 timer dit.

Finn sa...

Den seilskuten skulle jeg gjerne ha vært ombord i!
Av de bildene deres sender er det noen som lar seg forstørre, andre ikke. F.eks. bildene fra "Baywatch!" lot seg forstørre, men ikke de fra "San Diego og Mexico". Jeg skulle gjerne ha sett detaljer fra seilskuten.

hanne sa...

sms fra busstopp San Diego : artig!!!
Ser for meg skranglete buss, stappfull av sombreros og kaklende høns/kvinnfolk...sikkert ikke?! Dere kom dere tilbake til California fra Mexico skjønner jeg. Skuta si ja, gitt!Da "sees vi" i Grand Canyon...go' tur videre !
K l e m !!!

hanne sa...

...og ja, naturligvis: Susie hilser tilbake....og du hilser din kjære Kona di !
Gleeeder meg til masse herlige reisebrev fremover.
Hilsen
Your #1 sms-& blogger-fan !

Stine sa...

høres så fantastisk ut! Moro å lese bloggen deres og jeg er så glad for at jeg har iPhone.... Så jeg kan følge lett med på bloggen selv på båttur! Bellami med olsen og haugen gjengen koser seg nå i skjærgården utenfor grimstad! Nydelig, men ikke like eksotisk som Mexico da! Lykke til med solnedgangen over gran canyon! Klem -stine-

Anonym sa...

Det se ut som dere har en flott tur. Håper det ikke er for varmt i Grand Canyon.